Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u een overzicht van veel gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gewoon even contact met ons op.
Veel gestelde vragen
Hoe kan ik Stempels.be bereiken?
Je komt langs bij ons:
WINKEL - DRUKKERIJ - STEMPELFABRIEK
Abraham Hansstraat 6
8800 Roeselare
Je kunt bij ons terecht van maandag tot en met vrijdag van 8u15 tot 12u30 en van 13u tot 17u00 (op vrijdag tot 16u).
Op zaterdag en zondag is de winkel gesloten.
Of je u contacteert ons via :
E-mail: info@stempels.be
Telefoon: 021 260 02 39
Wat is de levertermijn voor mijn bestelling?
Voor stempels mag je rekenen op een leveringstermijn van 2 werkdagen, alle bestellingen die ons op een werkdag vóór 12 uur 's middags bereiken vertrekken nog op die dag bij ons. De volgende werkdag ontvang je dan in principe je bestelling via GLS.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Opsturen :
Wij sturen je bestelling op via transportdienst GLS 24 uren service 7 € + BTW voor alle zendingen in België tot 25 kg.
Indien we bij je bestelling over een emailadres beschikken zal er op het moment dat het pakket bij ons vertrekt een mailtje door GLS worden verstuurd. Op die manier kun je jouw pakket opvolgen en eventueel nog leveringsdag of plaats wijzigen.
Afhalen:
Winkel/Stempelfabriek/Drukkerij
Abraham Hansstraat 6
8800 Roeselare
Er werd een fout gemaakt. Hoe word ik het snelst geholpen?
Wij doen ons uiterste best om dit te vermijden, maar een foutje is snel gebeurd en we zijn ook maar mensen...
Wij doen er in dat geval alles aan om onze fout zo snel mogelijk recht te zetten.
Met jouw klacht kan je op de gebruikelijke wijze bij ons terecht:
Per telefoon:
021 260 02 39
Per mail:
info@stempels.be
Kan ik een stempel met mijn logo laten maken?
Ja, wij kunnen GRATIS je logo integreren in jouw stempels.
Graag je logo aanlevern volgens volgende voorwaarden:
- Extensie: PDF, TIFF, PCX, BMP, EPS of AI
- MINIMUM 300 dpi ( we raden 600 aan)
- Logo in zwart/wit (geen grijswaarden)
Indien het aangeleverd logo niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan wordt er een supplementaire logo-kost aangerekend.
We bekijken dit en laten je dit eerst weten vooraleer dat we de stempel maken. Als dit om een kleine correctie gaat wordt dit uiteraard niet aangerekend.
Maar indien we een logo compleet moeten tekenen, dan zal hiervoor dit supplement worden aangerekend.
Twijfel je of je logo oké is? Stuur ons dan een mailtje met je logo en we controleren het meteen, dan ben je zeker.
Ik heb nog oude stempels staan, waarvan ik de tekst zou willen veranderen.
Dat is geen probleem.
Wij kunnen zelfklevende tekstplaatjes bezorgen.
Het volstaat om ons de gewenste tekst en de types van de huidige stempels te bezorgen.
- Gelieve er rekening mee te houden dat er bij een verandering van een tekstkussen ook een nieuw inktkussen wordt gemonteerd.
Wat betreft de levering zijn er twee mogelijkheden:
- jij bezorgt ons alle oude toestellen en wij monteren de nieuwe tekstplaten en inktkussens
- wij bezorgen jou de zelfklevende tekstplaatjes en de inktkussens, zodat je zelf de wissel kunt doen
Wat is het rekeningnummer van Stempels.be?
Er is maar één rekening waarop betalingen aan Stempels.be kunnen worden uitgevoerd.
Deze gegevens staan ook telkens duidelijk vermeld op al onze facturen.
KBC IBAN BE 76 4675 3717 7195
BIC KREDBEBB